ylvy vaanholt

Ylvy Vaanholt

ylvy vaanholt

Met veel liefde schrijf ik over deze uiterst verantwoordelijke en gerespecteerde leerkracht binnen de Yogaschool. Als lerares met 2 erkenningen laat inmiddels Yogacharya Ylvy Vaanholt zien dat trouw en vastberadenheid de peilers zijn, die leiden naar een vol en gelukkig leven. Ylvy heeft heel wat jaren Hatha Yoga gegeven voor de Yogaschool en ook Zwangerschapsyoga. Ze geeft nu Docentopleidingen en Meesteropleidingen, zo goed, Ylvy is een voorbeeld in woord en daad voor het eenwordingsproces, ze snapt het, ze heeft het gerealiseerd of tot stand gebracht. Ze weet wat Samadhi is. Ze is tevens supervisor en examinator.

Vol vitaliteit en enthousiasme is deze voormalige verpleegkundige en duikinstructrice het voorbeeld voor de moderne jonge vrouw. Haar lichaamsbeheersing is subliem, haar yogakennis doorgrond, haar ervaring nu al hoog op deze jonge leeftijd. Les van haar ontvangen is als een warme douche. Ze zet je aan het werk, toch merk je het niet. Ylvy laat zien waar onderscheidingsvermogen toe leidt. Ze is de vitale rust zelf. Beoordeel zelf, kom eens naar een lezing van haar, je zult je ongetwijfeld geraakt voelen door haar warme woorden. Ylvy is zonder twijfel in staat om jouw leven op een beter en hoger plan te tillen, tot volheid en vrede. Het doel van leven.

Al onze docenten zijn bij De Yogaschool zelf opgeleid. Ze hebben zonder uitzondering minimaal 4 jaar basis- en docentenopleiding genoten en zij maken deel uit van de Meesteropleiding, zodat alle docenten steeds ook aan hun eigen ontwikkeling blijven werken en ook steeds bij complexere vraagstukken en speciale zorgaandacht voor cursisten en leerlingen op elkaars ervaring kunnen terugvallen. De hechte groep leerkrachten maakt dat we op een unieke manier lessen kunnen aanbieden en onze kwaliteit al jaren op hoog niveau kunnen houden.

Ylvy Vaanholt