Sarah Lubeck

AnyConv.com__Sarah+Profiel+kleiner

Sarah Lubeck

Docent hatha yoga

Mijn naam is Sarah Lubeck, samen met mijn man, 2 kinderen en een kat woon ik in Hengelo en werk parttime in de gezondheidszorg als apothekersassistent. Eigenlijk heb ik altijd al een interesse en passie voor gezondheid gehad, met name op holistisch gebied. Sinds ik bij de Yogaschool lessen volg ben ik geïnspireerd geraakt door de wijze waarop er les gegeven wordt volgens de 8 stappen van Patanjali in de basis-en docentenopleiding. Door steeds Asanas te oefenen, theorie te bestuderen en mezelf te onderzoeken kreeg ik meer energie, vitaliteit en evenwicht in mijn leven.

In de opleiding Raja Yoga leer je door regelmatig te mediteren rust, inzicht en overzicht te krijgen en te behouden. Ik zou graag deze mooie kennis willen delen met anderen zodat zij ook de vele positieve effecten van Yoga gaan ervaren.

opgeleid bij de yogaschool

Untitled