Raja Yoga

Wat is raja yoga

Raja Yoga is de meest oorspronkelijke en zuivere vorm van Yoga. Raja Yoga is duizenden jaren oud en nog steeds actueel. Het beschrijft een methode van 8 stappen waarmee je toe werkt naar een gezond lichaam, meer vitaliteit en overzicht. Dit zorgt er voor dat je steeds meer rust, vrijheid en geluk ervaart. Klik op de knop hieronder voor meer informatie.

De opleiding raja yoga

De Yogaschool - Wam

Basisopleiding

Het doel van de basisopleiding is om je een echte yogabeoefenaar te laten worden, herkenbaar aan een stabiele persoonlijkheid en een rustige geest.

De Yogaschool - Wouter

Docentenopleiding

Als je je verder wilt ontwikkelen en alles weten over de diepe achtergronden van de yoga wetenschap is er de docentenopleiding.

De Yogaschool - Jose

Meesteropleiding

De meesteropleiding leert je om in het dagelijks leven doelbewust het hoger bewustzijn in te zetten. Je ontwikkelt meesterschap.

echt goede yoga

De beoefening van Raja Yoga zorgt er voor dat je snel op alle gebieden in je leven meer harmonie gaat ervaren. Je merkt dat aan een betere gezondheid, een slank, soepel en sterk lichaam. Je ontwikkelt voldoende zelfvertrouwen en krijgt een heldere blik in de ogen.

Al onze lessen zijn uitdagend en tegelijkertijd is er een zachte en vriendelijke aanpak en daarmee zijn de lessen geschikt voor iedereen. Onze yogaopleiding spreekt alle onderdelen van jou mens-zijn aan. We leren je om fysiek, vitaal, emotioneel en mentaal in een goede harmonie te brengen. Daardoor zul je weer contact kunnen maken met dat wat daar boven ligt. Dat is de altijd aanwezige rust en liefde in jou. Dat is de kern van yoga beoefening.

Raja Yoga

Kom kennis maken

Ben je benieuwd of Raja Yoga wat voor je is? Meld je aan voor een persoonlijke kennismaking met een van onze meest ervaren docenten.