jana babic

AnyConv.com__Jana+Profiel

jana babic

Docent hatha yoga

Mijn naam is Jana, opgegroeid in Oekraïne. Bijna 20 jaar geleden zijn we met twee jonge kinderen naar Delft gekomen voor het werk van mijn man. Ik was opgeleid in Natuurkunde en heb ruim 10 jaar aan wetenschappelijk onderzoek gedaan. In Nederland heb ik na het volgen van een aantal studies als milieukundige gewerkt. Tegelijkertijd kreeg ik steeds meer opdrachten als tolk en sinds 2007 heb ik mijn eigen tolkbureau. Ik ben gelukkig dat ik in mijn leven dit bijzondere beroep mag uitoefenen. In mijn vrije tijd dans en zing ik bij een Oekraïense volksgroep en ik zwem met veel plezier.

15 jaar geleden ben ik in aanraking met Yoga gekomen. Eerst via een sportschool, daarna volgde ik verschillende yogalessen van Bikram, Kundalini en Yin yoga tot Power en Ashtanga. Hierdoor voelde ik mij soepeler, sterker en meer ontspannen maar tegelijkertijd besefte ik dat Yoga veel meer is dan de fysieke oefeningen. Ik ben gelukkig dat ik de weg naar de Yogaschool heb gevonden en ben doorgegaan met de diepgaande en praktijkgerichte opleiding. Yoga brengt mij steeds meer in balans en ik leer mijzelf van hele andere kanten kennen. Het lukt mij nu meer bewuste keuzes maken en dat geeft energie en aandacht om te doen wat ik leuk en belangrijk vind.
Ik hoop dat steeds meer mensen door het beoefenen van Yoga veel rust vreugde en vrijheid kunnen ervaren.