fabiana atas

fabiana atas

docent hatha yoga

Yoga heeft mij gegrepen, hierdoor is er een hele nieuwe wereld open gegaan.

Yoga is eenwording en wel met alle aspecten binnen in jezelf en dat wat niet bij je hoort zal langzaam aan van je af weken. Alles zit van binnen hier moet je zijn, mooier kan het toch niet. Langzaam aan ben ik weer gaan vertrouwen op mijn innerlijke kompas. In dit proces heb ik hulp gehad van binnenuit de yogaschool, hier ben ik heel dankbaar voor. Ik geloof de juiste leermeester(s) komt op het moment wanneer je deze nodig bent!

Naast mijn liefde en toewijding die ik heb voor deze filosofie besteed ik veel tijd aan mijn gezin. Mijn man en ik hebben samen een grote passie en dat zijn onze kinderen. De kinderen sturen en aanmoedigen te doen waar ze goed in zijn en vooral vreugde halen uit het leven vinden wij heel belangrijk. Koken, gezelschapsspelletjes en in de natuur zijn gaat ook veel aandacht naar uit. Mijn rol binnen mijn gezin is veel voller geworden. Beetje bij beetje heb ik deze leefwijze kunnen integreren in mijn gezinsleven. Hierdoor is een samensmelting ontstaan en van hieruit bewandel ik mijn pad verder.

Nu ik een erkenning heb gekregen en yoga ook mag gaan overdragen zou ik niets anders willen dan ieder hier bekend mee te maken. Hopelijk kom je dan snel tot de conclusie net als ik hoe wonderbaarlijk dit pad is.

Namasté Fabiana

OPGELEID BIJ DE YOGASCHOOL

Al onze docenten zijn bij De Yogaschool zelf opgeleid. Ze hebben zonder uitzondering minimaal 4 jaar basis- en docentenopleiding genoten en zij maken deel uit van de Meesteropleiding, zodat alle docenten steeds ook aan hun eigen ontwikkeling blijven werken en ook steeds bij complexere vraagstukken en speciale zorgaandacht voor cursisten en leerlingen op elkaars ervaring kunnen terugvallen. De hechte groep leerkrachten maakt dat wij op een unieke manier lessen kunnen aanbieden en onze kwaliteit al jaren op hoog niveau kunnen houden.