annelies kremer

Annelies Kremer

annelies kremer

Docent hatha yoga

Interesse voor yoga is bij mij altijd sluimerend aanwezig geweest. Na jaren yoga op de sportschool ontstond het gevoel dat er meer zou moeten zijn.

Een vriendin zette mij, alweer meer dan twaalf jaar geleden, op het pad van Hatha Yoga bij de Yogaschool. Precies op het juiste moment. Hierdoor werd ik fysiek en emotioneel snel sterker. Na anderhalf jaar wilde ik nog verder de diepte in en begon met de basisopleiding, gevolgd door de docentenopleiding.
Het was een mooi traject met fijne medestudenten, waarin ik veel leerde over mezelf en over het leven. Nog steeds volg ik met heel veel enthousiasme de lessen op de woensdagavond.

Naast het lesgeven bij De Yogaschool werk ik in een bibliotheek als PR-medewerker en organiseer en begeleid verschillende activiteiten. Ik heb twee volwassen zoons, een lieve man en een heel bijzondere kat. In de zomer geniet ik van mijn tuin en in de winter lees ik graag een goed boek.

Ik houd veel van mensen en wil iedereen graag laten genieten van de mooie effecten van yoga. Yoga brengt je dichter bij je ware Zelf, leert je dat je mag zijn wie je bent, dat je je eigen leven mag leiden en dat het niet belangrijk is wat anderen van je denken. Hierdoor ontstaat heel veel vrijheid.
Weet je wat ook zo mooi is? Yoga is voor iedereen; jong én oud(er). Mocht je nog niet begonnen zijn, doe het dan nu!

Al onze docenten zijn bij De Yogaschool zelf opgeleid. Ze hebben zonder uitzondering minimaal 4 jaar basis- en docentenopleiding genoten en zij maken deel uit van de Meesteropleiding, zodat alle docenten steeds ook aan hun eigen ontwikkeling blijven werken en ook steeds bij complexere vraagstukken en speciale zorgaandacht voor cursisten en leerlingen op elkaars ervaring kunnen terugvallen. De hechte groep leerkrachten maakt dat we op een unieke manier lessen kunnen aanbieden en onze kwaliteit al jaren op hoog niveau kunnen houden.