huisregels

respect

Omdat er verschillende activiteiten in onze gebouwen plaatsvinden, er heel wat mensen wekelijks naar de lessen toekomen, zijn er een aantal huisregels. Als iedereen zich daaraan houdt kunnen we allemaal prettig met elkaar omgaan. Onze gebouwen zijn stilte-gebouwen en meditatiezalen waarin rust en kalmte gerespecteerd dient te worden. Ga respectvol met jezelf en de medecursisten/leerlingen om. Stel jezelf altijd lerend op naar de leerkrachten.

proefles

Voor Hatha Yoga, Zwangerschapsyoga, Karate do voor kinderen en volwassenen is het gebruikelijk om een proefles te volgen ter wederzijdse kennismaking. Kom bij een proefles altijd 10 minuten eerder dan de aanvangstijd. Schoenen en kleding graag achterlaten in de kleedruimte tijdens de activiteit. De cursusruimte zonder schoenen betreden. Draag schone kleding, sportkleding bijvoorbeeld die gemakkelijk zit. Een joggingbroek met shirt is prima. Alle lessen zijn op blote voeten.Vooral in de zomer de voeten controleren of deze schoon zijn.

mobiele telefoons

Zet mobiele telefoons altijd uit voor de les. Liever nog, laat thuis. Het stoort jou en de anderen als de telefoon rinkelt. Mocht je toch bereikbaar moeten zijn voor een dringende reden? Dan wordt dit te allen tijde voor de lesaanvang, aan de leerkracht doorgeven. Hij of zij beslist dan wat er mogelijk is.

Doe Sieraden af

Laat waardevolle spullen thuis. Laat sieraden altijd thuis, ze storen de bewegingsvrijheid, ze kunnen alleen maar stukgaan of vergeten worden. Laat waardevolle spullen zoals laptops altijd thuis.

zorg en aandacht

Ga met zorg en aandacht om met alle materialen binnen de Yogaschool, leg alles na gebruik weer terug.  Opruimen dient zo te gebeuren dat alles zo wordt achtergelaten zoals het is aangetroffen.

Hou rekening met de buurt bij het verlaten van gebouwen, we bevinden ons midden in woonwijken. Gelieve buiten ‘s avonds laat niet lang na te praten, doe dit in het gebouw zelf.

parkeren

Parkeer de auto’s in de parkeervakken, dus niet op de stoep voor de ingang en huizen zelf.
Voor de lessen aan de Lonnekerspoorlaan 88: Je kunt je auto het beste neerzetten op de grote parkeerplaats aan de Roomweg, zet daar ook een eventuele navigatie op. De Lonnekerspoorlaan is officieel een fietsweg.

Aan de Lasonderstraat 3a zijn er parkeervakken in de straat of in de zijstraten. Hou rekening met de parkeermeter tot 19.00 uur en donderdag tot 21.00 uur.

Aan de Emmastraat 147 daar hebben we een eigen parkeerplaats en kun je je auto voor het pand kwijt. Als deze parkeerplaats vol is, zijn er voldoende parkeervakken in de Kortenaerstraat. Sluit de auto goed af.

De Yogaschool Kennis Maken

De fiets goed vast

Zet de fiets goed op slot en tevens goed vast met een hangslot aan de beugels voor panden. De beugels of stangen, die we speciaal aan de muur bevestigd hebben bij iedere vestiging verkleinen diefstal fors. De kans op diefstal is dan minimaal, neem je hele dure elektrische fiets niet mee. We leven in de stad en daar worden nu eenmaal fietsen gestolen.

verwarming

Verwarming wordt centraal geregeld door een tijdklok. Geef het – indien nodig – aan ons door of het te koud c.q. te warm was. Draai niet aan de radiatoren. We houden de temperatuur zelf ook goed in de gaten

bij vragen of klachten

Neem altijd contact op met de Yogaschool bij vragen, klachten, suggesties door te bellen met 053 – 4336887. Mailen kan naar info@yogaschool.nl